Training Google AdWords (SEA)

Je werkt als marketingmedewerker, communicatiespecialist, online marketeer of e-commerce specialist/manager en hebt besloten meer te willen weten over adverteren in Google. Bijvoorbeeld zodat je zelfstandig zoekmachinecampagnes kan opzetten en managen. Of juist omdat je met meer inhoudelijke kennis beter kan begrijpen en controleren wat jouw online marketing bureau nu eigenlijk doet, wanneer ze het hebben over het “opzetten en optimaliseren” van Google campagnes.

Tijdens onze training Google Ads – voorheen Google AdWords – leer je hoe je advertenties op Google inzet om online doelstellingen te behalen. We leren je hoe je campagnes aanmaakt, inricht en optimaliseert. Daarbij halen we diverse best practices en praktijkvoorbeelden aan. Na je training ontvang je van ons naslagwerk om nog eens na te lezen wat je geleerd hebt. Je bent nu zelf in staat om jouw Google Ads resultaten te verbeteren.

We stemmen onze trainingen af op jouw niveau en op jouw persoonlijke doelstellingen. Want uiteindelijk heeft onze training maar één doel: jou vooruit helpen. Niet tien, maar twintig stappen. Laat van je horen, zodat we aan de slag kunnen!

 

Het programma

  1. Een introductie op zoekmachine adverteren
  2. Campagnestructuur en –instellingen in detail
  3. Het gestructureerde proces naar de juiste zoekwoorden
  4. Hoe om te gaan met zoekwoordtypen
  5. Best practices voor het schrijven van een goede advertentietekst
  6. Advertentie-extensies, wat zijn het en hoe pas ik ze toe?
  7. Bieden, hoe werkt dat?
  8. Bijsturing en optimalisatie
  9. Overige advertentieformats in Google Ads

Vanzelfsprekend bevat het programma héél veel praktisch bruikbare tips en tricks!

 

Onze Google Ads-trainingen worden verzorgd door Jos Raaijmakers. Met >5 jaar ervaring als SEA-specialist is Jos verantwoordelijk voor het opzetten en optimaliseren van Google Ads-campagnes. Jos is in het bezit van alle beschikbare Google Ads én Google Analytics certificeringen. Middels een intake worden jouw wensen voor de training besproken, waarna een pragmatische een-op-een training op maat volgt. Jij bepaalt wat je leert!

Personen die meer willen weten over search engine advertising, bijvoorbeeld om dit later zelfstandig op te pakken:

  • startende (online)marketingspecialisten;
  • communicatiespecialisten;
  • ondernemers en directeuren;
  • webredacteuren;
  • salesmanagers.
  • Vóór de training hebben we contact om het niveau te peilen en verwachtingen/doelen helder te krijgen
  • Een training duurt maximaal van 10:00 tot 16:00, maar is geheel afhankelijk van je vraag
  • Trainingslocatie in overleg
  • De training Google Ads is een eendaagse training
  • Je ontvangt binnen vijf werkdagen na een training de presentatiestof

Hier meer over weten?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kennis bijspijkeren?

Wat voor jou, zo’n training Google Ads? Bespreek de mogelijkheden met Jos Raaijmakers via jos@admonks.nl of bel  040 240 5004!