Een SEO-strategie vormt het uitgangspunt van jouw SEO-activiteiten. Het vertaalt bedrijfsdoelstellingen naar SEO-doelstellingen. Denk aan het behalen van meer organisch verkeer, genereren van meer SEO-omzet of het professionaliseren van je algehele ‘appearance’ in Google.

Pas wanneer doelstellingen helder zijn, kan ik als SEO-specialist invulling geven aan de rest van de SEO-strategie. Ik kan dan vaak eenvoudig aangeven of we voornamelijk zouden moeten inzetten op Technische SEO, SEO Copywriting of juist linkbuilding. Of misschien is je doel wel om in te zetten op Internationale SEO voor verdere groei.

Ook KPI’s (Key Performance Indicators) en rapportages zijn een belangrijk onderdeel van de SEO-strategie. Meten we successen aan de hand van traffic? Omzet? Rankings? SEO-Visibility? Of allemaal? Eén ding is zeker: zonder goede SEO-strategie, geen SEO-successen.

  • Geen succes zonder doordachte SEO-strategie
  • Werk constructief aan je SEO-doelstellingen
  • Meet successen af aan vooraf bepaalde KPI's
Neem contact op