Advies & online strategie

Online succesvol zijn begint bij een doordachte strategie. Volgens Admonks bestaat die uit een integrale en synergetische inzet van online marketing kanalen. Zo benaderen, triggeren en begeleiden we jouw doelgroep van oriëntatie tot conversie.

We werken met veel van onze klanten volgens het See-Think-Do-Care-model van Google’s Avinash Kaushik. Dit model helpt op een eenvoudige manier antwoord te geven op vragen als:

 

  • Welke boodschap dragen we uit in iedere fase van de customer journey?
  • Welke (meetbare) doelen en KPI’s hebben de verschillende fasen?
  • Welke content, kanalen en budgetten zetten we in per fase?
     
    Eens babbelen over hoe het See-Think-Do-Care model jouw online rendement kan verbeteren? Doen we met liefde en plezier. Bel ons even!

Hier meer over weten?

Uw naam: (verplicht)

Uw e-mailadres: (verplicht)

Onderwerp:

Uw bericht: