Microsoft Ads
Waar Google vooralsnog veruit de grootste zoekmachine ter wereld is, groeit ook zoekmachine Bing stevig door. Adverteren op zoekmachine Bing doe je via advertentieplatform Microsoft Ads. Toch adverteren er relatief weinig bedrijven op Bing, waardoor de concurrentie heel wat kleiner is dan op Google. Minder concurrentie betekent lagere kosten per klik. Lagere kosten per klik zorgen voor lagere kosten per lead of verkoop. Het is vaak een mooie aanvulling op Google en zorgt voor de aanwas van nieuwe bezoekers en omzet.
Bij Admonks zijn we geaccrediteerd voor Bing en hebben we veel ervaring met Bing Ads. We weten wat daadwerkelijk nodig is om in Bing optimale resultaten te behalen, en helpen je dan ook graag met het opzetten, analyseren en optimaliseren van jouw Bing Ads campagnes.
- Minder concurrentie en lagere kosten dan in Google
- Gemiddeld 5% tot wel 15% van het verkeer in Google
- Zorgt voor een bredere, maar ook een nieuwe afzetmarkt
Met wie heb je contact?
Paul Raaijmakers
Neem contact opPaul is oprichter en eigenaar van Admonks. Hij is al vanaf 2010 werkzaam in de online marketing en helpt je met veel plezier bij zowel strategische als operationele vraagstukken. Klik hierboven op de gele button en laat van je horen!