Analytics en reporting
Data is alleen bruikbaar als deze wordt verwerkt tot duidelijk leesbare rapportages die jou helpen om te sturen op belangrijke KPI’s. Rapportages moeten vragen beantwoorden; niet oproepen.
Bij Admonks helpen we bedrijven met het aanmaken, inrichten en interpreteren van onder andere hun Google Analytics, Google Search Console en Google Tag Manager accounts. Ook kunnen we de data uit verschillende bronnen op een prettige manier inzichtelijk maken via bijvoorbeeld Google Data Studio. Deze tools vormen een onmisbare basis voor verdere online marketinginspanningen. Immers kun je alleen met behulp van begrijpelijke rapportages beoordelen of jouw SEA, SEO of Marketplace campagnes voldoende presteren.
- Meten is weten
- Begrijpelijke, bruikbare rapportages
- De basis van jouw online marketing strategie
Met wie heb je contact?
Paul Raaijmakers
Neem contact opPaul snapt SEO als geen ander. Hij is al vanaf 2010 werkzaam in de online marketing en hield zich sindsdien altijd fulltime met zoekmachineoptimalisatie bezig. Voor alle vragen met betrekking tot SEO-techniek, content en linkbuilding moet je dan ook bij Paul wezen. Een keer afspreken? Klik hierboven op de gele button en laat van je horen!